25 August 2011

一人一信投訴 HP 黑箱賣TouchPad



就 HP 黑箱賣TouchPad事件, 鬼哥有見群情兇湧, 特地撰寫以下投訴信俾廣大憤怒了的網友。
內容自己睇, 總之夠晒反映整件事件。大家隨便 copy and paste, 發信去舒發己見。
記住填番下款。

HP 各相關聯絡方法:
HP 香港 online store hk.onlinestore@hp.com
容淑儀, 惠普香港公司 3559 7718 linda.yung@hp.com
李文駿, 博雅公關 for HP 2963 6712 harold.li@bm.com
Mylene Mangalindan, HP corpmediarelations@hp.com
Michael Thacker, HP corpmediarelations@hp.com
HP Investor Relations hpinvestorrelations@hp.com
 ------------------------

13 August 2011

12 August 2011

Games in Google+ 如何趕超 Facebook

Google 的步伐是不會停下來的。今日Google 宣佈推出 Games in Google+

一個遊戲平台能否成功,遊戲開發商的支持肯定是最重要元素之一。

看畫面頡圖暫時陣容包括City of Wonder (Playdom), Zynga Poker (Zynger), Angry Birds (Rovio)等大廠商,都願意投誠Google+,相信優質遊戲陸續有來。


但要趕(甚至超) 一哥Facebook,鬼哥則覺得重要因素有三:

11 August 2011

《猿人爭霸戰:猩凶革命》的男主角是Caesar,不是James Franco


純粹外表凶惡,威脅有限。但當猿人擁有智慧(甚至會問"What is me?"之類的大智慧),戲味即刻出晒黎。電影聰明地利用這一化學作用,悄悄操控觀眾對醒目猿人的恐懼,創作出好幾幕緊張有力的場面。

本片導演節奏掌握純熟,故事推進順暢且豐富。鬼哥最like本片起承轉合中,「轉」那個高潮位的surprise,處理自然卻全場哇然,驚喜程度真係近來少見。

8 August 2011

特首辦新政府總部既時尚又莊嚴的室內設計

今日響Facebook見到特首辦添馬艦新政府總部

觀其採用淺色木材
路線簡約的室內設計鬼哥實在忍唔住要出手幫特區總部粉飾一下。希望政府考慮考慮。

圖一: 特首辦的門廳



圖二: 入口大堂

揚名國際~飛天線裝置走私iPad iPhone

走私客三百米飛線越河走私,一袋一袋吊過邊境。型到爆!

片中公安話最多果陣有兩三千部!!

喂其實用同樣方法運人蛇過境都OK

1 August 2011

Adobe也HTML5,Flash的歷史任務就此完成?



Adobe宣佈認輸推出HTML5為基礎的動畫製作工具Edge。

回想當日Steve Jobs狂踩Flash平台,話呢話路,話佢又食資源,漏洞又多,死都唔支援。說穿了,其實不過唔想iOS用戶透過Flash平台繞過itunes付費,咁Apps先可以大搞自己in-apps付款平台從中抽水

事過境遷,今日的 Edge,就正正係Adobe宣佈投降,順應大勢的產物。